21/10/2014 Notícia

El Màster Universitari en Teledetecció i SIG engega la seva primera edició com a màster oficial

El Màster Universitari en Teledetecció i SIG comença enguany amb gairebé un 80% de les places cobertes. 

Màster Universitari en Teledetecció i SIG
Màster Universitari en Teledetecció i SIG

El Màster Universitari en Teledetecció i SIG oferia 20 places per a estudiants de nou accés i  7 places extres per aquells alumnes de les anteriors edicions del Màster com a títol propi, que vulguéssin realitzar un reconeixement del títol.

El curs ha començat aquest passat 25 de setembre amb un total de 17 estudiants de nou accés i amb 4 estudiants que sol·liciten la convalidació del títol pel de Màster oficial. 

Els estudis de geografia i ciències ambientals són els estudis que més alumnes aporten al Màster, amb 8 i 4 alumnes respectivament. La resta d'estudiants provenen de llicenciatures com geologia (2), topografia (2) o enginyeria de sistemes. 

Més informació sobre els plans de formació del CREAF.