Oferta de feina: Busquem gestor/a econòmic/a de projectes de recerca
Nova oferta laboral per a contractar gestor o gestora econòmica de projectes de recerca. El període per optar al lloc de treball és del 28 de febrer al 15 de març de 2017. Cal enviar la candidatura a laboral@creaf.uab.cat
El CREAF precisa incorporar en breu un/a gestor/a econòmic/a de projectes d'investigació amb finançament regional, nacional i europeu, per formar part de l'equip d'Administració del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF).
CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE
- Incorporació immediata.
- Contracte indefinit després de període de prova.
- Jornada laboral: 37,5 hores setmanals.
- Lloc de treball: Campus UAB - Bellaterra (Barcelona).
- Remuneració: 27.000-30.000 €.
TASQUES A REALITZAR
- Suport en la preparació de propostes de nous projectes, a nivell administratiu i financer.
- Control i seguiment econòmic-financer dels diferents projectes del centre.
- Suport administratiu, comptable i de gestió, participant en la supervisió dels diferents projectes.
- Realització, supervisió i presentació dels informes de justificació econòmica de projectes.
- Participació i suport en la preparació d'auditories de centre i de projectes.
- Participació en la sol·licitud, seguiment i justificació econòmica de beques.
REQUISITS NECESSARIS
- Diplomatura o Llicenciatura en Ciències Empresarials, ADE, Econòmiques o similar.
- Experiència en gestió econòmica de projectes de recerca (justificacions i auditories), especialment en l'àmbit nacional (convocatòries MINECO i MECD) i europeu (programes Horizon 2020, INTERREG, LIFE, ...).
- Titulació mínima d'anglès: First Certificate o nivell mitjà demostrable.
- Bilingüe castellà/català.
CONDICIONS VALORABLES
- Es valorarà àmplia experiència (superior a tres anys) en la gestió econòmica de projectes d'investigació nacionals i europeus.
- Experiència en centres públics d'investigació (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.
- Nivell avançat del paquet Microsoft Office (Excel, Word, PWP).
- Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Navision, SAP Business One).
- Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
- Es valorarà positivament un nivell d'anglès superior (Advanced, Proficiency, ...).
- Es valoraran els coneixements d'altres llengües de la UE.
- Es valorarà tenir un certificat de discapacitat reconeguda.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec del Gerent i de la Responsable de Gestió de Projectes, i supervisat per l'Àrea de Recursos Humans del CREAF. Aquest procés consistirà en:
- Admissió de candidatures: els/les candidats/es hauran de respondre i enviar el qüestionari publicat conjuntament a l'oferta, juntament amb un currículum i una carta de motivació (màxim 500 paraules), al correu laboral@creaf.uab.cat fins el 15 març 2017 a les 13.00 h., indicant el codi de referència de l'oferta (Número d'oferta: 17-006-00951).
- Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
- Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius i entrevista opcional.
- Decisió final: en cas de trobar la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball la identificació de la persona escollida.