Notícia

Oferta de feina: Busquem gestor/a econòmic/a de projectes de recerca

Comparteix

Nova oferta laboral per a contractar gestor o gestora econòmica de projectes de recerca. El període per optar al lloc de treball és del 28 de febrer al 15 de març de 2017. Cal enviar la candidatura a laboral@creaf.uab.cat

El CREAF precisa incorporar en breu un/a gestor/a econòmic/a de projectes d'investigació amb finançament regional, nacional i europeu, per formar part de l'equip d'Administració del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF).

CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE

  1. Incorporació immediata.
  2. Contracte indefinit després de període de prova.
  3. Jornada laboral: 37,5 hores setmanals.
  4. Lloc de treball: Campus UAB - Bellaterra (Barcelona).
  5. Remuneració: 27.000-30.000 €.

 

TASQUES A REALITZAR

  1. Suport en la preparació de propostes de nous projectes, a nivell administratiu i financer.
  2. Control i seguiment econòmic-financer dels diferents projectes del centre.
  3. Suport administratiu, comptable i de gestió, participant en la supervisió dels diferents projectes.
  4. Realització, supervisió i presentació dels informes de justificació econòmica de projectes.
  5. Participació i suport en la preparació d'auditories de centre i de projectes.
  6. Participació en la sol·licitud, seguiment i justificació econòmica de beques.

 

REQUISITS NECESSARIS

  1. Diplomatura o Llicenciatura en Ciències Empresarials, ADE, Econòmiques o similar.
  2. Experiència en gestió econòmica de projectes de recerca (justificacions i auditories), especialment en l'àmbit nacional (convocatòries MINECO i MECD) i europeu (programes Horizon 2020, INTERREG, LIFE, ...).
  3. Titulació mínima d'anglès: First Certificate o nivell mitjà demostrable.
  4. Bilingüe castellà/català.

 

CONDICIONS VALORABLES

  1. Es valorarà àmplia experiència (superior a tres anys) en la gestió econòmica de projectes d'investigació nacionals i europeus.
  2. Experiència en centres públics d'investigació (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.
  3. Nivell avançat del paquet Microsoft Office (Excel, Word, PWP).
  4. Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Navision, SAP Business One).
  5. Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
  6. Es valorarà positivament un nivell d'anglès superior (Advanced, Proficiency, ...).
  7. Es valoraran els coneixements d'altres llengües de la UE.
  8. Es valorarà tenir un certificat de discapacitat reconeguda.

 

PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec del Gerent i de la Responsable de Gestió de Projectes, i supervisat per l'Àrea de Recursos Humans del CREAF. Aquest procés consistirà en:

  1. Admissió de candidatures: els/les candidats/es hauran de respondre i enviar el qüestionari publicat conjuntament a l'oferta, juntament amb un currículum i una carta de motivació (màxim 500 paraules), al correu laboral@creaf.uab.cat fins el 15 març 2017 a les 13.00 h., indicant el codi de referència de l'oferta (Número d'oferta: 17-006-00951).
  2. Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
  3. Selecció: valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius i entrevista opcional.
  4. Decisió final: en cas de trobar la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball la identificació de la persona escollida.

 

PDF en català de l'oferta

Qüestionari en català

 

PDF en castellà de l'oferta

Qüestionari en castellà

Envia la teva candidatura:

Notícies relacionades

Notícia
Nou web CREAF
Notícia

El CREAF estrena nova casa...digital!

Notícia
Memòria CREAF
Notícia

CICLES, el nou magazine anual del CREAF

Notícia
Notícia

L’increment de CO2 a l’atmosfera pot augmentar les desigualtats en la producció d’arròs entre els països rics i pobres